Bläddra
Sökresultat för Åsa Thelander... Rensa filter?

av:Jesper Falkheimer, Mats Heide, Cecilia Cassinger, Edward Deverell, Mats Eriksson, Magnus Fredriksson, Catrin Johansson, Inger Larsson, Larsåke Larsson, Camilla Nothhaft, Eva-Karin Gardell, Josef Pallas, Karolina Rosenqvist, Charlotte Simonsson, Jesper Strömbäck, Åsa Thelander, Sara Von Platen

Kategorier: Kulturvetenskap och medievetenskap Medievetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Strategisk kommunikation har diskuterats ända sedan retoriken växte fram under antiken. Därefter har strategisk kommunikation haft många namn beroende på synsätt och inriktning, till exempel propaganda, public relations, intern marknadsföring eller planerad kommunikation. Idag är strategisk kommunikation ett växande…
Köp här

Isbn: 9789144070551

Utgivningsår:20111111

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Magnus Fredriksson, Rickard Andersson, Johanna Arnesson, Cecilia Cassinger, Christina Grandien, Sara Ivarsson, Hogne Lerøy Sataøen, Daniel Lövgren, Josef Pallas, Maria Sjögren, Åsa Thelander

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Kulturvetenskap och medievetenskap Medievetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Det här är en bok om organisationer. Om att alla organisationer har mål och syften, medlemmar, strukturer och en identitet, men att det trots det finns en hel del som skiljer dem åt. Förutsättningarna för en miljöorganisation är inte desamma som för ett företag, som i sin tur har andra förutsättningar än en region. Det…
Köp här

Isbn: 9789144139739

Utgivningsår:20210304

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Helena Sandberg, Åsa Thelander, Inga Sonesson, Ulrika Sjöberg, Peter Dahlgren, Mats Heide, Charlotte Bengtsson, Peter Arvidsson

Kategorier: Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
Köp här

Isbn: 9789144012926

Utgivningsår:20000608

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC

av:Richard Ek, Johan Hultman, Karin Book, Lena Eskilsson, Elisabeth Högdahl, Jan Henrik Nilsson, Hervé Corvellec, Jesper Falkheimer, Åsa Thelander, Veronica Åberg, Robert Willim, Katarina Saltzman, Szilvia Gyimóthy, Erika Andersson Cederholm

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Boken handlar om hur platser paketeras och marknadsförs i syfte att attrahera besökare, företag och invånare. Den diskuterar hur platsers utformning allt oftare kan ses som ett resultat av kommersiella transaktioner av en mängd olika slag. Som en aspekt av detta urskiljs ett produktgörande av platser. Denna…
Köp här

Isbn: 9789144045986

Utgivningsår:20070430

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BC